Thursday, May 15, 2008

Opptaksprøve nr2



Da var det dags for FEAST2, opptaksprøve nr2 for flygelederutdanninga.


Jeg stod opp kl5, og rakk toget til Gardemoen kl6. Litt stolt over meg selv for at jeg klarte å stå opp så tili. Jeg ankom Gardemoen ca fem over 8. Fulgte anvisningene som stod i mailen og kom meg til der vi sku tortureres.


Etter å ha fått litt info sku vi gjøre noen oppgaver på et ark. Det gikk helt fint, bortsett fra at jeg begynte på feil side, og derfor ikke skjønte så mye før jeg halvveis i tida skjønte at jeg var på side 3/3 og ikke 1/3. Etter at jeg fekk begynt fra begynnelsen blei det jo superlett, og blei ferdig lenge før tida. Så sku vi gjøre resten på pcn. Vi sku gå gjennom en "tutorial" som lærte oss masse greier om selve oppgava vi hadde. Den delen varte 1 time og 30 minutter, mens selve oppgava var ca30 minutter. Klarte alt på tutorialen, men når oppgava kom så varre altfor masse å passe på på en gang. Trudde det var sånne ting de hadde PC'er til jeg! Hadde ikke forventa at det sku bli no særlig stress i dag jeg, men blei jo litt alikavel da. Aner ikke åssen det gikk heller, for man veit jo ikke hvor lista ligger liksom. Aner jo ikke hvor masse man må klare eller hvor mye man kan drite seg ut før meg ryker vøtt. Så det blir spennans om 1-2 uker!


Nå sitter jeg og trøstespiser resten av smågodtet til Roger og føler meg litt som Homer Simpson ..

No comments:

Post a Comment