Thursday, March 10, 2011

"This must be Thursday. I never could get the hang of Thursdays"

For å sitere Den Store (Douglas Adams). De fleste er kanskje kjent med at jeg ikke er en torsdagsperson. Det har jeg bevist til det fulle i dag. Det begynte med at jeg skulle lufte litt etter at jeg dusja i dag til morran. Fikk inn god og frisk luft så jeg våkna litt før jeg gikk på skolen. Funka finfint. Så kom jeg hjem fra skolen og så at vinduet fremdeles stod på vidt gap. Yay.
Jeg gikk derfor ut på kjøkkenet for å lage ertesuppe (hjemmelaga). Helte litt pepper oppi for å spice den opp litt, og klarte å helle oppi halve glasset. Etter at jeg hadde fått fiska ut en del med en skjei kom jeg på at jeg ikke har dype tallerker..

/The quote is from THGTG by Douglas Adams. I'm not a huge fan of Thursdays, like some of you already know. I've prooved why today. I wanted to get some fresh air in my room, so I opened the window a bit. When I came home from school, I noticed that my window was wide open, and my room was sooo cold! Wuhuu.. I wanted to make some soup, because I was so cold. Made pea soup, and wanted to spice it up a bit with pepper. I poured half of the glass in it. After I had manage to fish out most of it with a spoon, I suddenly realized that I haven't got any bowls..

No comments:

Post a Comment