Monday, March 21, 2011

SMILETABELETTER!


Jeg fikk beskjed av tannlegen min om å kjøpe fluortabeletter. Spiste de når jeg var liten, med smilefjes på, så de har alltid het smiletabeletter. Jeg fikk endelig dratt meg til apoteket for å kjøpe de på lørdag. Og gleden var STOR når jeg så at det fremdeles er smilefjes på! :D Nå er det like morro å ta smiletabelett hver kveld som det var da jeg var 5!

/My dentist told me to buy fluoride tablets. I remember having to eat them when I was younger, those had a cute little smiley face on them, so I always called them smilepills. I finally managed to drag myself to the pharmacy last Saturday to buy them. When I opened them I saw that there is still a smiley face on them! I'm so HAPPY! :D It's as fun to eat my smileypills now as it was when I was 5! :D

No comments:

Post a Comment