Wednesday, November 24, 2010

Mørket kommer og tar meg!

Merker at det er mørkt om kveldene! Hvis jeg ikke har noen avtaler eller noe jeg må gjøre, setter jeg meg på PC'n, og sovner i stolen. I dag SATT jeg og sov i en time. This must come to an end! Får ikke sove om kveldene lengre, og det er jo ikke så rart når jeg napper på dagen. Noen som har gorde råd om hvordan man takler "mørketida" bedre? Det er godt vi hvertfall har litt lys i løpet av dagen, i Tromsø o.l. er det ikke mye av det lengre.. Grøss og gru.

/I can feel that it is dark in the evenings! If I don't have any appointments or anything, I sit down  on my PC, and fall asleep in the chair. Today I SAT and slept for an hour. This must come two an end!I'm having trouble with sleeping every evening, and it's not so weird when I nap during daytime. Anybody have any advice on how to cope with the "dark times" better? At least we have a bit of light during the daytime, in Tromso, etc. there is not much of it anymore ..


No comments:

Post a Comment