Tuesday, November 16, 2010

Besøk a Kris

Lørdag kom Kris på besøk til meeeg! :D:D Jeg plukka hu opp, så dro vi hjem t meg. Blei mye skravling og catching up. Og litt posing, selvfølgelig. Nr1, nr2, meg og Kris.
/ On Saturday Kris came to visit me! : D: D I picked her up, then we went home to me. We had alot of chattering and catching up to do. And some posing, of course. NR1, nr2, me and Kris.


Fekk i oss litt bacardi razz også før vi dro til ABSOLUT ICE BAR. Dro dit med (f.v.) Sinead(nr2), Kris, Sinead(nr1), meg, Dipali og Malin.  Fikk på oss søte smurfekjoler og gode drinker ble konsumert =) 
/Drank a bit Bacardi razz as well before we got to the ABSOLUT ICE BAR. Went there with (from left) Sinead (nr2), Kris, Sinead (NR1), me, Dipali and Malin. Got us smurf dresses, and  really good drinks were consumed =)

Etter ICEBAR dro Dipali og Malin på et utested, meg og Kris på en rocke-pub/klubb greie, og Sinead x2 dro på en klubb. Kris og meg tenkte vi bare sku ta oss en øl hver, stod i baren og bestilte. Så varre en fyr som forstyrra meg, helt til jeg var heldig og fikk kontakt med bartender og fikk bestilt to øl. Så snudde jeg meg t Kris og sa jeg hadde fått bestilt. Men det hadde hu akkurat gjort også, fra den andre bartenderen. Så da fikk vi to hver. Vi gråt ikke..
/After ICEBAR, Dipali and Malin went to a club, me and Kris in a rocke-pub/club thing and Sinead x2 went to a club. Kris and I only planned to drink a beer each, got to the bar to order.Then a guy disturbed me, until I was lucky and made contact with the bartender. I ordered two beers. Then I turned t Kris and said I had ordered. But she had just done that as well, from the other bartender. So then we got two each. We didn't cry..

5 comments:

  1. Takk så masse for fantastisk morsom helg :D Mye latter og tull. Herlig! :-* Og var så gøy å se hvordan du har det. Så når jeg heretter tenker på deg så vet jeg sånn ca hvordan det ser ut der du er. Untatt skolen da..
    Mon kommer nok til å storkose sæ hu å :)
    Kris

    ReplyDelete
  2. Jupp. Vi sku nok kanskje prøvd å se litt mer av byen enn innsiden av barer, men det viktigste var jo å ha besøk av deg og å ha det morro! <3

    ReplyDelete
  3. Ja enig! Trenger ikke gå på sightseeing hver gang man kommer til ny by. Baren og metroen. og rommet ditt og den lille heisen. Og doen.. og killarna. Og gøy. Og god mat og seine kvelder. Det er stockholm-turen oppsummert :)

    ReplyDelete
  4. "Then we got two [beers] each. We didn't cry.."
    haha legend!! :D

    ReplyDelete