Sunday, November 28, 2010

Julekalender - 3 første dager

Søstra mi er jo så glad i meg, at min kalender begynner på bursdagen min. Ettersom det har vært endel feiring i helga har jeg ikke rukket å blogge hva jeg har fått. Men her kommer de tre første dagene. Bilder fra bursdagsfesten kommer også en av de neste dagene =) OOOOOOOOG, alle sammen, GOD JUL! Første advent i dag! Wuhuuu! Og om tre - TRE - 3! - uker drar jeg til Thailand! Syyyykt!

/Since my sister loves me so much, my Christmas calendar starts on my b-day :) And because of all the celebration this weekend, I haven't been able to blog it before now. But here comes pic's of the first three days =) Will post pictures from my b-day party someday soon as well :) And, everybody! Merry Christmas!! :D First sunday in advent today! Yaaay! And in three - THREE - 3! - weeks I'll be on the plane towards Thailand! Fully sick! :D

26Nov: Oppvaskhanske m hueskaller /Dishwashing glow with sculls
27nov: Stifter i forskjellige farger og perler - vet IKKE hvorfor bildet har snudd seg, for det er andre veien på pcn min.. /Colored staples and pearls - Don't know why the pictures is this way, turned itself!
28nov: Toast-hjerte lager? /Heart-toast-maker?

2 comments:

  1. Så koselig at vi he snille søstre. Fikk en vaskeklut me søte ugle på i dag ej. :)

    ReplyDelete
  2. Tro om ikke den hjertegreia går i steikepanna og kan lage omelett og speilegg med hjerte? Har sett noe sånt før.

    sv: åh jeg tror jeg kunne spist kinesisk mat uker i strekk, men klart man kan vel bli lei det meste uten strekk. Du får lage noe husmannskost til dem ;) de burde jo ete det meste. Og det er mange rare ord ja, er språknerd så sånt har jeg tenkt over ;) hehe

    ReplyDelete