Friday, November 19, 2010

KI 200years anniversary gala

KI (Karolinska Institutet) er 200 år i år, og det betyr feiring! Det var tid for galla i Globen. Jeg gikk over til en venninne først, der vi drakk litt vin, spiste thai og hadde det mysigt. Vi kom til Globen ca7, showet startet 8 og varte ca 2 timer. Showet var underholdende, med humor (nerde-humor, jeg liker det!) og historien om KI. Klokka 10 startet efterfesten. Gratis pølser og champagne, stilig! Men det var godt:) Det var et par dansegulv, en karaokebar og en salong, så var nok å sjekke ut etter forestillingen. Vi stannade til 1-tiden, missade vår siste t-bane, gikk rundt i byen på jakt etter en buss, og kom hjem 2.30-ish.

I dag hadde jeg en pasient på 8.15, og gjett hvem forsov seg.. Indeedio! Våkna 7.30, ikke planlagt! Men jeg rakk det (så vidt) og alt gikk braaa :)

/KI (Karolinska Institutet) is   this year, and that means celebration! It was time for gala in the Globe. I went over to a friends place first, where we drank a bit wine, ate Thai and had a good time. We got to the Globe ca7, the show started 8 and lasted about 2 hours. The show was entertaining, with humor (nerd-humor, I like it!) and history about KI. At 10 the afterparty started. Free hot-dogs and champagne, classy! But it was good :) There were a couple dancefloors, a karaokebar and a lounge, so was plenty to check out after the show. We stayed until  1-ish, missed our last metro train, walked around the city looking for a bus, and got home 2.30-ish. 

Today I had a patient at 8.15, and guess who oversleeped. Indeedio! Your's truly stayed in bed till 7.30, not planned! But I made it, barely, and all went fiiine :)


Meg etter at gallaen, Sinead var fortsatt våken når jeg kom hjem, så hun tok bilde av meg. Vil du laste opp flere bilder også, men veska mi var sååå liten, hadde ikke plass til kameraet mitt, så jeg må bare vente på andre å laste opp deres først.

/Me after the gala, Sinead was still up when I got home, so she shot me. Want to upload more pictures as well, but my purse was sooo small, didn't have room for my camera, so I'll just have to wait for other people to upload theirs first.  

2 comments:

  1. Hehe, nerdehumor i offentlige sammenhenger er alltid like gøy ;)

    sv: tusen takk for det! Får satse på fin flytur i 15 minusgrader som det er meldt her på det norske østlandet.. jippi.

    ReplyDelete
  2. whooo foxy lady :) Få ut mer bilder! Hørtes gøy ut da! Du vet å more deg snuppa :D
    Kris

    ReplyDelete