Friday, September 11, 2009

"Sing halleluja, yah sing halleluja! :D"

Quoter Monica på svaret jeg fekk når jeg sendte en gledesmld i dag;

JEG BESTO RETINOSKOPITESTEN!

JEG HAR FÅTT BEKREFTA PRAKSISPLASS!

JEG HAR FÅTT STIPENDET INN PÅ KONTO!

DET ER FREDAG I DAG!

...Livet kanke bli stort bedre enn det :)

Er i lykkerus akkurat nå.
Mon er så søt, hu lurte på hvor jeg fekk praksisplass hen, svaret var "Brilleland i Porsgrunn, jeg fløtter hjem til deg :D"
Og det jeg fekk til svar da var : "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"

Oh, I love my friends, I love my family, I love my life.

Kom hjem i dag, og lagde meg en DIGER kopp med smoothie. Sikkert nesten .7l ellerno. Var dritdeilig, men orka ikke alt. Satt og kosa meg med nye Kollektivet (Jeg har egentlig bestemt meg for å slutte å lese tegneserier, fordi det koster masse penger hvis jeg ska kjpe alle bladene hver mnd, men måtte bare feire at stipendet var kommet i dag!) , så tikka det plutselig inn en mail om at resultatet på retinoskopitesten var lagt ut på bb. Og ca 5 min etter det kom det inn en ny mail om praksisplass :D


Dagen min blir bare bedre og bedre.
Snakker i tlf m folk jeg savner, og innser at det er ikke lenge til jeg ser de igjen! Maylen om en uke, Riga om to uker, Ingrid om to og en halv uke.. Er så sinnsykt mye bra som skjer framover, og jeg koser meg inne i bobla mi.

LOVE YOU ALL :*

PS. Suns forresten blåmerket mitt fra helga var så morsomt. Du ser skikkelig omrisset til det jeg har krasja i. Aldri sett sånn på meg før, pleier bare å være runde kjedelige.
Noen som har noen bra forslag om hva det kan være?

1 comment:

  1. http://www.hi-id.com/atcl/2008/03/Rolling-Stones-Tongue-Logo-1.jpg

    Hihihi, ligner.

    ReplyDelete