Saturday, September 26, 2009

Nok en gang

blir rastløsheten for stor og reiselysten tar overhånd. Har sitti stille (Og med stille mener jeg at jeg bare har vært i lillestrøm, sverige 2 ganger, en tur t oslo, og et par turer hjem til Langesund..) i snart 2mnd nå, så da begynner det å bli på tide med nye eventyr.
Mitt reisefølge ut i den store verden denne ganger er den fortreffelige Monica Esse.

Målet er Riga, hvor vi lander kl 10.00 i morra tidlig.
På to-do lista er shopping, uteliv, spa og sightseeing.
Blir utrolig spennende å se åssen det er der. Har snakket med mange som har vært der og hørt både positive og negative ting. Nå må jeg jo si det at jeg er ikke så veldig kresen på reising, så jeg trur det blir en flotters tur!

Gleder meg utrolig mye til å ta bilder og se hvor annerledes det er der i forhold til her. Har aldri vært i østeuropa før, så det blir en ny opplevelse :)

Etter Riga (lander i Oslo ca 23.00 på onsdag) tar jeg en snabbtur innom yndlingsbror. Får lov til å overnatte på sofaen der, før jeg reiser videre til et nytt eventyr.

Ingrid har jo flytta til Tromsø, og da må det jo besøkas!
Reiser oppover på torsdag i 3-4 tida engang, sammen med Ida.
Ida er ei kjempekoselig jente som Ingrid er venn med, og som jeg har blitt kjent med gjennom hu.

Har mange reisemål på lista etterhvert;
*Trondheim står for tur. Må jo besøke Kris og sjekke ut penthouse'n der. Og Marte og Jack har jo fått seg leilighet som også må inspiseres :)
*New York (trenger vel ikke forklare hvorfor ;)
*Vestlandet. Ja, du leste rett. Jeg har faktisk løst å reise dit. Har tenkt over det i det siste at Norge igrunn har en fantastisk natur, og det hadde vært morro å reise og se på alle fjordene og fjella og alt sånt!
*Australia igjen. Må jo besøke Roger! Ser helt fantastisk ut der han bor!

Noen som er med på noe lignans?! Send mail!! :p

Ellers så ligger hele verden for tur! :D

2 comments:

  1. God tur! Så ses me på torsdag. Gledar meg.

    ReplyDelete
  2. :) god tur.
    vi ka reise til vestlandet og besøke familien min=)

    ReplyDelete