Monday, September 7, 2009

Line er jammen meg flink i dag!

Etter at jeg kom hjem fra skolen har jeg sitti og gjort skolearbeid i 2 timer i dag. Og etter det satte jeg meg ner for å se Indy (<3), men hadde ikke ro i ræva, så satte den på pause og løp rundt og rødda isteden.

Tenkte å henge opp hyller t skoa mine og, men det er litt upraktisk med spikre..
Har plutselig helt utrolig mange par sko. Skjønner ikke hvor de kommer fra!
Og smykker! Damn!

Nå tenkte jeg å oppdatere litt igjen, før jeg stikker og svømmer! :D

Ellers så har jeg hatt en utrolig bra helg :)
Var hjemme i Langesund.

Blei henta på Porsgrunn st. av 4 muntre jenter som hadde en pils åpna t meg når jeg satte meg inn :D Vi sku enkli på handelsstevnet, men blei drittvær. Så vi stakk på wokn istedenfor, også dro vi hjem t Mon og festa :)
Var kjempemorro å drekke m jentene igjen (helt t jeg blei dårlig og måtte ta kvelden.. :p), Cec og Miriam(Cec nye samboer) var der, Synne kjørte oss, Hanne var innom en tur, og selvfølgelig Mon da :)

På lørdagen brukte jeg morran t å komme meg på, før jeg kjørte mor&far på fest.
Rolig kveld på meg, designated driver and all that, så stakk t søss.
Vi sydde, jeg sydde en topp jeg ikke blei fornøyd med.. Noen som vil ha? :p Ska legge ut bilde etterhvert. Tenkte å ta litt bilder av ting/klær jeg har laga/finni mens jeg rødda. Finni masse rart :p

Var kjempemorro å være m June igjen, vi har alltid noe å prate om, også erre så greit å ha hu med når jeg syr. Hu kan masse mere enn meg, og kommer med masse gode tips og råd (selv om det ikke er alltid jeg gjør som hu sier, så erre veldig kjekt! :P).
Blei rivd vekk fra hu for å hente mams og paps. De var i veldig godt humør, så når vi kom hjem satt vi oppe og skravla masse :)

Søn varre mest pakking og sånt, Mon kom en liten tur, også tok jeg et tili tog. Rakk å ete på Bergbys før jeg dro :) Namnam!
Når jeg kom t KB gjorde jeg ikke stort før jeg møtte Roger for å ete litt, og så dro vi på kino.
Var på Inglourious Basterds, den var dritbra.
Har hatt løst å se den driiitlenge. Og det var verdt ventinga!

Greit, Pitt ska ha det, han er en god skuespiller. Har aldri skjønt det tullet om at han er så kjekk, men flink, det er han!
Alle burde se filmen! Litt ekkelt akk når folk blir skalpert (da trur jeg både jeg og Roger måtte snu oss :p), men ellers var den dritbra, og morsom!

Neste filmer blir Jenta som lekte med ilden og New Moon. Gleder meg veldig til det. Har tilogmed arrangert meg dater allerede, bare sånn for å være sikker! :p

Men nå må jeg stikke i svømmehallen. Ska ta noen bilder i kveld, og legge ut. Kan være lenge oppe i dag, for har fri i morra! :D
..Men det betyr ikke at flinke studenter har ordentlig fri... Neeeida, jeg ska på skolen kl 11 og retinoskopere. Jeej..
Flinke Line!!!

Jo, også har jeg bestilt meg ny ferie da. Til Riga. Det ligger i Latvia!
Drar dit rett før jeg ska t Ingrid, 27-30 sept. Bare 2 uker og 6 dager til! :D

3 comments:

  1. Måtte dere snu dere? Pyser! Hehe. :p
    Btw, film som også må sees: Orphan, som de rekamerte for i USA! Den virka creepy.. (se full trailer på Youtube) Også syns jeg det er drøyt at vi må vente helt til mars 2010 på Alice in Wonderland.. :/ Vil se den nå! Vil vil vil!

    ReplyDelete
  2. Tips til hva vi kan gjøre/se der da? :)

    Cec: Men det var jo litt nasty da! Skalpering liksom, blæææ.

    ReplyDelete