Sunday, June 21, 2009

Yeeeehaw!


I går varre cowboyfest på bygget! Var avslutning-hadebra-fest, for nå fløtter både Maylèn og Heidi vekk herfra. Var dritbra fest, mange lillestrøm-folk, mange kb-folk også noen til :) Var ingen bamble-folk da :/ Men fekk lurt med meg Roger, og han er jo telemarking! :) Tok litt bilder med speilet, men glømte å ta med kabelen, så får legge ut mere bilder når jeg kommer t lsund til onsdag :)




I dag fløtta altså Maylen. Klarte å skilles uten tårer, men må innrømme at jeg satt og grein litt når jeg satt aleine på rommet mitt etterpå. Det blir hardt å begynne på til høsten igjen uten Maylen og Ingrid. Ekstra ille er det jo etter ulykka til Ingrid, føler på det at jeg ikke får besøkt hu og vært der for hu. But you're always on my mind, always on my mind!
Slapp å være ene og aleine i dag da :) Har vært å bowla med Roger, åt potet fra potetbua (Nammmm!) og var en tur på pubn og spelte amerikaner :)
Han kjørte meg hjem, også lurer jeg på hva jeg ska finne på nå da. Lurte på å se film, men hr jo ikke noe å se på, for den "store" pcn er hjemme i lsund.
Jaja, vi får se hva jeg finner på.. Må jo strengt tatt egentlig rødde, ser jo ut som et bomba horehus her! Men har man lyst til det? Neeeei!

3 comments:

  1. jasså, så du fekk lurt meg med på fest?? :P

    ReplyDelete
  2. Ja, du vakke så vanskelig å lure da :P Ganske lettlurt egentlig :P

    ReplyDelete
  3. er som regel ikkje så vanskelig å be på:)

    ReplyDelete