Tuesday, June 23, 2009

I'm wondering..

Sitter oppe om nettene nå og tenker ganske mye. Er så ensomt her i kb for tia.
Ingen å plage, ingen å bli plaga av..
Ganske weird egentlig. Før var jeg jo aleine hele tia nesten, og var aldri ensom. Men har jo nesten ikke vært aleine et sekund sia jeg fløtta hit, så er blitt helt avhengig av folk trur jeg.

Men burde vel egentlig ikke klage over at jeg er ensom nå, om to uker klager jeg vel over hvor lei jeg er av folk igjen :P
Drar jo om 3 dager!!!

Men er litt rart å tenke over hvor fort man blir vant til ting.
Når jeg fløtta hit var det dritrart å bo med så mange folk, men nå liker jeg det veldig godt. Vært ganske heldig med naboene. Håper jeg blir like heldig neste år!

Blir spennans (Les: skummelt!) å se åssen folk som fløtter inn her til høsten.
Kommer det til å være noen jeg kommer t å like like godt som de gamle? Eller er det bare noen nye sære som kommer inn? Kommer jeg til å være like ensom til høsten?
Blir vel vant t å være aleine og, sånn som jeg blei vant med å være med folk..

Kjøkkenet skal jo pussast opp, og greier, det ska bli spennans å se åssen det blir!
Og jeg har fått sovesofa av mamman og pappan og bror :)
Så da kan jeg faktisk ha folk t å overnatte her!
Kan jo for såvidt det nå og, men det blir jo velddig intimt. Men er ikke alltid det er noe i veien med det, da ;)

Ellers så drar jeg som sagt om 3 dager da! :) Blir morro!
Ska prøve å være flink til å oppdatere bloggen! Ikke denna, men den andre, kommer link. Også kommer jeg nok til å innom face og sjekke mail, så det er bare å sende i tilfelle det skjer no jeg må følge med på :)
Tar forresten ik m mob, så hvis noen prøver å sende sms/ringe så funker det veldig dårlig :P

I dag har jeg rødda litt og slappa av. Hadde planer om å rødde litt mere, men så begynte jeg å scrappe litt kb-minner, også fekk jeg det plutselig litt travelt. Skulle grille m Kamilla :) Var hos hu kl4, også grilla vi og skravla nesten til 9, så gikk vi inn og så film og skravla litt til :)
Var veldig koselig! Blir nok flere sånne kvelder utover høsten håper jeg :)



Meeeeen nå gidder jeg ikke skrive mer, legger meg heller til å lese bok jeg fekk låne av Kamilla i dag. Kan bli interresant, var visst bok om overgrep og barn, ikke noe jeg pleier å lese. Går mest i krim. Men hu sa den var dritbra, veldig trist og fæl, men veldig godt skrivi. Kanskje kommer det plutselig en anmeldelse?

Var hvertfall litt godt å få ut litt tanker og funderinger i dag. Har ikke skrivd alt jeg tenker på her, må jo ha litt sensurering.. Men det er hvertfall endel av det jeg tenker på for tida.
Men dere får sove godt, også snakkas vi plutselig!

2 comments:

  1. Huff, kan ikke si noe annet enn at jeg sitter med noen av de samme tankene jeg også. Rart hvordan ting plutselig kan snu seg.

    ReplyDelete
  2. Du får fløtte t kb istedenfor tb og gilde davel :P Vi må bli litt flinkere t å møte hverandre, suns jeg :)

    ReplyDelete