Wednesday, June 3, 2009

Tuuuur

På mandag fant meg og Kris ut at vi sku gå oss en liten tur. Og tur blei det. Liten ble det dog ikke. Vi gikk i 6 timer, svetta og sleit. Trur aldri jeg har svetta så mye i mitt liv, vi gikk jo selvfølgelig fra halv12 til nesten 6, så alle oppoverbakkene var i den varmaste tida på dagen. Men vi fekk nok gått av oss noen kg! Gikk til Geitebuvarden (525 moh) og en annen topp, Seierskollen ellernoe. Og det blei jo et par (..) bilder det. Grøss og gru, åssen kommer det t å bli på USAturen?! Kommer jo ikke til å få plass til alle bildene på noe som helst! Men morro morro!
Turjentene :)
Skilt til de to toppene vi besteg
Morro bruer å gå over

Blei litt lei av alle vardene oppi der, var jo en hver 5meter sånn ca!!
Kris på første toppen
Meg på første toppen
På vei opp til neste topp

Kris på den høyeste toppen!

Også har jeg vært og gått tur med Mon og bikkjene i dag. Det var koselig. Med Mon da.. ikke så gla i bikkjer jeg :p
Og i går var jeg hos Cec og skravla en del. Deilig å være samla igjen :) Jentene mine <3

Drar forresten til Køben i morra. Skulle jo egentlig dratt m Isak, men det var liksom ikke så aktuelt lengre. Så fekk masa med meg søss. Det er RockeCruise med Kaizers. Var Tonje som sku reise med en kammerat og kom til å tenke på meg. Blir dritkoselig å se Tonje igjen, for jeg har vel ikke sett hu sia jeg fløtta fra TB!! Det er for gæli!

No comments:

Post a Comment