Thursday, June 25, 2009

I'm leaving, on a jet plane..

Don't know when I'll be back again.. Leeeaving..
Også etelleraant om at jeg er lei meg for å dra, men det er jeg ikke! :D:D:D

I morra reiser jeg til usa, altså!! Sjuuuukt fort de siste 8mnd har gått!!

Men før jeg reiser i morra, så stikker jeg i dyrehagen på Brokelandsheia :)
Visste ikke at det var det der engang jeg, før i dag. Så meg og søss fant ut at vi rekker det fint før jeg stikker t usa i morra! Passa veldig bra, for ungane hakke bhgdag i morra :) Sander er på hytta m besteforeldre, så han fåkke blitt med da.

www.denlilledyrehage.no hvis noen er intr.

Kan holde slanger der og, står det, så jeg gleder meg syyyyyyyyykt!!!!!! ;D
Jeg elsker jo slanger!! :D:D:D

Men hvis dere vil følge med på hvor og hva og hvem og sånt mens vi er på tuuuur, sjekk ut http://thegreatroadtrip2009.blogspot.com/
Der ska jeg prøve å holde dere oppdatert så godt som mulig.
Er ikke sikkert jeg får lagt ut noe særlig bilder, men det kommer på face og greier etterhvert! Hvertfall når vi kommer hjem!! :)

GOD SOMMER, ALLE SAMMEN! LOVE YOU ALL!

No comments:

Post a Comment