Sunday, December 13, 2015

Prestasjoner og skryt

Nå er Felix straks fire måneder og vi har endra oss mye siden 18 august begge to. Det er heldigvis han som har vokst mest :p Men han begynner å bli sterk også, ikke bare stor. På bursdagen min (26 nov) var han oppe i krabbestilling første gang. Fin bursdagsgave til stolt mor, det! Han har ikke skjønt åssen han kommer seg fremover da, men har dytta seg bakover. Og blitt sinna. For han vil jo ikke bakover. Da havner jo plutselig alle lekene ute av rekkevidde. Ikke greit å skjønne sånne ting når man ikke er så stor. Men i dag fikk han leke med mammas leketøy (nei, ikke noe x-rated her!), nemlig et målebeger. Kanskje han blir en baker en dag? Det var plutselig noe som var verdt å komme seg fram til hvertfall!

Må få skryte litt av meg selv også! Jeg har vært med i mitt første løp, ever. Brotorvetløpet, 7.5 km. Det gikk ikke fort, men jeg kom meg rundt! Nest sist i mål, men veldig fornøyd! Jeg løp sammen med Philippa, hu kunne nok løpt fra meg, men var snill og holdt meg m selskap :)

Det gav mersmak. Vi kom i mål på 56.16, og har et nytt mål for neste løp!


No comments:

Post a Comment