Wednesday, March 4, 2015

Barnerommet

Det går jo mye i baby for tida. Og med nytt hus på gang også (YES, VI HAR KJØPT HUS!) må det jo planlegges litt. Og noe av det morsomste å planlegge er jo barnerommet =)
I kom det litt inspirasjon flygende til meg. Ikke bare fant jeg noe jeg fikk lyst til å sy, men jeg fant også stoff som var perfekt til oppgaven! Dobbel lykke! 
Jeg bruker Pinterest endel, og der fant jeg et løveteppe. Siden stoffet jeg hadde var hvitt ble det et isbjørnteppe! Tadaaaa 

Jeg har også bestemt oss for seng (Kim er faktisk enig!). Stokke sleepi blir det hos oss. Den er litt dyr, men jeg ser at det er flere som selger den til en mer likans pris brukt på nett. Det fine med den er at den kan brukes til ungen er opptil 10 år ved å ekspandere den.



Jeg skal også investere noen kr i disse kjempesøte hyllekurvene fra TGR

Vi fikk også en super overraskelse av mamman og pappan min når vi var hjemme i vinterferien. De skal spandere stellebord på oss! Har kikka litt rundt omkring, og kommet frem til at det er denna vi vil ha. Stellebordet skal stå på badet, for når vi får hus så får vi så deilig og stort bad =)


Det blir jo spennende å se om det blir sånn jeg ser for meg (sikkert ikke :P), men uansett blir det nok bra! Bare synd det er hele 4 mnd til huset er ferdigbygd, og 5 mnd til mini kommer til verden. Lenge å vente!

No comments:

Post a Comment