Tuesday, May 25, 2010

Trondheim i bilder

Klassiskt Trondheimbilde :)
Nyter en deilig salatmiddag i de siste solstrålene på verandaen til Siri :)
Nydelige Nidarosdomen
Siri nyter en is

"My canon is bigger than yours!"
"Na'aah!"
Klatremus

"Let me outta here!"

Og her kommer det nydeligste av nydelige, I am proud of presenting the one and only MATILDA! :) 

Skulle jo tatt bilde av Noah også, men har stakk før jeg fekk tatt fram kameraet.

Har kosa meg kjempemasse her i Trondheim til nå, og har fremdeles et par dager igjen :)
Når jeg kom fredagen var det skikkelig fint vær, fekk sola meg endel (og blei solbrent), eti pizza+utepils & shopping m Kris <3 Meg og Siri koste oss med salat ute i sola, før jeg blei forlatt. Siri dro på date, så jeg fekk slappa av litt. Lørdag var jeg på sightseeing i Nidarosdomen, meksikansk restaurant med Siri og Kris, og så ute tok oss en pils (som ble til fler :). Kris fekk hjemmeeksamen på fredag, så hu dro hjem i 11tida. Meg og Siri fortsatte til et utested der vi fekk dansa oss gode og slitne :)
Søndag trur jeg nesten ikke vi lea rumpa opp fra sofan :P Sov lenge, så på filmer, og kosa oss supermye. Mandag tok vi igjen for søndagen, og gikk en laang tur :) Fekk litt sightseeing på festningen (?). I think. Og så gikk vi langs elva, klatra i trær, poserte med blomster, osv. You know, the normal things.
Kvelden førte meg til tante&onkel. Marte og Jack kom, og jeg fikk hilse på nydelige lille Matilda. Så liten! Erlend og Noah var innom en liten tur for å hilse på også, og da var han plutselig kjempestor i forhold! :) Skikkelig siklelars han der :)

Nå må jeg nesten stikke. Ska handle og lage middag til Siri kommer hjem. Er skikkelig kone, føler meg som ;) See ya! :D

1 comment: