Thursday, May 6, 2010

PRAKSIS

I morra er det siste dag i praksis! Det er så rart å tenke på! Har grua meg i et halvt år fordi jeg ikke følte meg klar i det hele tatt til å ut i praksis. Men så begynte jeg i praksis, også var det bare supergøy! Var litt skummelt med SU'er og sånt, men så fort jeg blei mer sikker på meg selv blei jo det også bare morsomt. Også hjalp det jo litt at de folka jeg jobber med er de beste i hele verden, da!

I'll show you why!

Morro å gjøre narr av høygradige myope, og ta bilder med de feite og veldig forminskende glassa demmes :P
Vi fant ut at når du bestiller på nettet vet du ikke alltid hva du får når du pakker opp esken....
Cebe barnebriller er superflexi og passer til ALLE! :D
Silje Marie er den fødte modell :)

Yes, det er ikke så rart jeg kommer til å savne den lille gjengen her!

Heldigvis skal jeg tilbake (ikke det at jeg hadde klart å holde meg unna :P), ska jobbe der i sommer =) Nå ska jeg først ta meg litt ferie, farte litt. Dra til Sverige og besøke søss, og så en tur til Tr.heim og besøke alle gærningane der oppe. Så kommer jeg tilbake for å plage de stakkarene her!;)

1 comment:

  1. Flott du kan jobbe der i sommer! Likte sjefen din, og de andre så morsomme ut også :) pappeske-folk liker jeg. hehe.
    Jaaaaa kom opp hit til oss gærne! skal få gjort deg litt gal også.

    ReplyDelete