Tuesday, October 20, 2009

Update!

I dag har jeg rødda rommet mitt. Det trengs, for jeg får jo besøk t helga! MAYLEN KOMMER!!! :D
Det gleder jeg meg kjempemasse til! Sjekke ut de nye puppa henners og greier ;)
Sku egentlig ta bilde av hvor fint og ryddig det har blitt her og legge ut bilde, det lova jeg mamman min. Men mamman min, du ska få se noen andre morsomme bilder isteden, fra hva jeg har gjort i det siste :)

Var jo høsttakkefest i helga. Kjempemorro! Bare for optikere, men var noen små sniker som sneik seg med som ikke er optikere og, bla nabo. Han kom på gruppa mi, det var veldig ålreit. Kom på gruppe m bare folk jeg kjenner, så det var morro.

Vi kom ikke på pallen, men det skylder vi på alkoholen for. Vi måtte jo sitte og drikke og vente i nesten 3 timer fra første gruppa gikk til vi fikk gå!
Postene på løypa var morsomme ting som å lage pyramide, mime, styrte øl, hinderløyper, spise chili, lage kleslenke og sånt.

Meg og Alex m barter :)
Kristin var blitt tegna som Hufsa, og jeg som Darth Vader. Ingen klarte å gjette noen av oss.. Rart?
Teamet mitt utti skauen

Også har jeg jo fått lytt pryl for at jeg ikke har lagt ut noen bilder fra da jeg var i Lillestrøm, så slenger med et par her :)

Maylen'n min :)
Sjekk det nye fine kjedet mitt! <3
Ansiktsmasker må til for å ha en ordentlig jentekveld!

Siste bildet her la jeg egentlig bare til fordi jeg savner sommeren. Høsten er en veldig fin tid, og Kongsberg gjør mye ut av seg på høsten. Men det er kulda jeg ikke liker. Elsker å gå rundt og sparke i løvet! Men kulda.. Brrr!
Også fordi jeg savner mamman min! (og alle dere andre der hjemme da.) Ikke så lenge til jeg kommer hjem nå! :)

1 comment:

  1. Jeg savner deg ogsaa jenta mi.Gleder meg til neste helg. Klem fra mamma

    ReplyDelete