Wednesday, October 28, 2009

Lykken er å ha snill tannlege!

Jeg er så glad i tannlegemannen jeg har fått i Kongsberg! Han er kjempesnill og forsiktig og koselig. Mye bedre enn de sure kjærringene i Bamble!
Nå er det nesten morsomt å gå til tannlegen, nå :)
Var der i dag, og hadde fått et pittelite hull. Vi bestemte oss for å borre med en gang istedenfor å vente til det blir større. Han hadde heldigvis tid med en gang, så det var fort gjort. Også sa han at han så at jeg var flink til å bruke tanntråd! *stolt*

Nå ska jeg på møte på jobb om en times tid. Må slenge i meg noe mat før det tenker jeg. Litt skeptisk til å spise rett etter at jeg har borra, men han sa det var greit. Etter jobbmøte i dag blirre ikkeno Onsdagsklubb (Gamle Lundetangen ølklubb, vi bytta bryggeri fra Aass til Rignes, og da var det ikkeno mere lundetangen på Pubn) på meg, for jeg har refraksjonsrapport jeg må skrive, + masse inneleveringer i vispers. De ska egentlig ikke leverast før til mandag, men da er ikke jeg her.
Fri i morra da, så får gjort litt da og :)

Gleder meg sinnsykt til helga! Drar hjem på fredag, rett til Une tenker jeg. Gleder meg så til å se hu og ungane igjen! Sykt lenge siden sist nå! Kommer t å være hos hu utover kvelden og scrappe og sikkert se film og sånt. Gleder meeeeeeeeeeeeg!

Lørdag blir det feiring av bursdagen til pappa(54) og Sander(3). Jeg har bestilt mammas hjemmebakte snurringser. Er vel en hel evighet siden jeg har smakt de nå, og de er de beste i verden! Mange som er gode, men ingen som når helt opp. Bortsett fra Une sine, de når NESTEN helt opp, da. Men ikke helt :)
Håper ikke mamma har glømt det da, men da får hu en påminnelse her! :p HUSK DET MAMS! :)

Søndag blir det Walking with Dinosaurs! :D Ska være i Oslo Spektrum 11 om morran! Så det blir nok pappa som kjører innover, også kan jeg heller kjøre hjem igjen :p Tenkte å ta en tur til Jørn på hjemveien og spise der ellerno :)

Mandag har jeg legetime. Skal skjære ut den gamle p-staven og sette inn en ny en. Det blir bra! :)

Hadde egentlig ikke tenkt å skrive så mye her i dag, men tenkte det er greit nok siden det blir en stund til neste gang.
Og overskrifta er en ide jeg fekk fra en annen blogg. Hu hadde innlegg innimellom som het "Lykken er ...", bare sånne korte fine småting som man stadig vekk tenker på som man glemmer å dele med andre. Suns det var en god ide, så tenkte å slå til med noen lykken er innlegg jeg og :)

No comments:

Post a Comment