Monday, October 26, 2009

Finfin helg! :D

Denna helga har vært veldig bra, har jo hatt besøk av Maylen! :D
Hu kom om fredag, så lagde vi oss mat, orna oss, og begynte å drekke. Roger og Eirik kom også, og Kamilla var innom en liten tur. Vi hadde det morro og spelte wii og kosa oss før vi dro ut på byn. Rakk å innom Kraghs en tur, og så Argus.
Et lite tips hvis du ska spille wii på et lite rom med mange ting og mange mennesker; flytt det som kan ødelegges unna. Hvertfall hvis man drikker i tillegg. Det fekk pc-skjermen min erfare når jeg blei litt ivrig på bowlinga :p
Så nå erre en sprekk som går nerrover halve skjermen. Men pytt pytt, den funker ennå, så da erre ikkeno problem! :)

Jeg har laga pai til oss :) Sjekk øya mine, blei dilatert tidligere på dagen :p

Meg og Maylen :)
Kamilla
Meg og Roger
Roger og Eirik speller wii
På vei hjem fra byn.. Maylen koser seg med rollerburger!
Og jeg med ketsjupp! :p

Neste morra lagde Maylen omelett t frokost, som er en fin tradisjon. Nam nam! :)
Hele dagen gikk igrunn bort på tull og tøys, og så pynta vi oss og dro på prinsessefest til Kamilla. Hu blei jo 18! :)
Maylen fylla igjen, mens ansvarfulle meg forble edru og stakk på jobb etterhvert.

Litt surrebilder.. :)




Fine prinsessene :)
Bursdagsbarnet :)

Frokosten på søndag blei pita-taco-pizza. Jeg lagde t MAylen, ettersom hu var lettere redusert :p Og etter det lagde vi smykker. Jeg har sett så mange kule smykker på nettet i det siste som er laga av klokkedeler, og det passa jo bra at Maylen er urmaker, for da kunne hu ta med sånna klokker som det ikke var noe håp for. Vi satt og demonterte og lagde smykker, blei mange fine :)
Blei sultne utpå dagen, så da laga vi kake.
Avslutta kvelden m litt wii før vi la oss :)
Passer ikke jeg t å bli urmaker da? :p Kanskje vært litt bedre med en ordentlig sittestilling, da men :p
Masser av urdeler :)
Ut på tur, som vanlig. Blei ikke akkurat verdens lengste søndagstur da, var så kaldt!!


Nå har desverre Maylen reist fra meg igjen, og jeg må gjøre skolearbeid. Jippi... :p

1 comment:

  1. Dei smykka hørtes spennede ut. Legg ut bilete når du er heilt ferdig da :P

    ReplyDelete