Sunday, May 24, 2009


Isak slo opp med meg i går.. Så det er bare å glømme alt det surret med "det har gått 5 mnd, og vi har det kjempebra!" Det sku tydeligvis stått "Jeg" og ikke "vi".

Herregud..

Nei, vetke hva jeg ska si jeg, kom jo totalt uventa, like a punch in the face, kan man vel si. Godt man har gode venner og familie, men wuhuu, så morro det blir når alle fløtter fra KB og jeg blir aleine her uten å kjenne noen..
Jaja, der får man for å være kjip og bare sitte inne m kjærsten..

Også kan jeg jo få sagt "I told you so".. En vond en dog. Har alltid holdt litt tilbake og sagt at "Isak, du kommer t å såre meg helt sinnsykt en dag". Seems like I was right again.. Jaja, brukte jo unnskyldningen "Vil være singel i USA" for å ikke bli sammen, så da fekk jeg det jo som jeg ville da. Wuhuu for en tur det blir..
Blir vel sikkert godt å komme seg vekk.. Gruer meg t å fløtte hit igjen i aug. Alt minner meg om Isak. Men hva ska man gjøre da? Kan jo ik akk droppe skolen heller..?!

Frister mest å bare reise. Vekk fra alt og alle og bare drite i alt. Men er så mange som blir skuffa da.. Æsj.
Ååååå, skulle ønska tida gikk fortere! "Tida leger alle sår" og alt det der..
Trudde ikke det gikk ann å grine så masse på så kort tid..

Er ikke så likt meg å fortelle folk når jeg ikke har det bra, så jeg tenkte kanskje å fortelle det, så kanskje det blir fortere bedre?
Er jo "ingen" som leser bloggen min uansett, så da erre jo samma f..

..Nesten et halvt år ja.. Utrolig at en kan såre noen så j. mye på så kort tid. Det er jo bare en bitteliten bit av hele livet jeg ska leve. Sku ønske jeg kunne bare si at det betydde like lite..

Sutreunge, sutreunge.. Glanula lacrimalis begynner å bli ganske så tom nå.. Er ikke noe morsomt å sitte aleine med tankene.. Jeg får begynne å pakke så jeg får reist hjem. Jo før, jo bedre..

Gla i alle. Sorry at jeg skriver alt shitet her, men må bare få ut litt frustrasjon. Dere har tross alt fått den sensurerte versjonen..
Takk for alle som har vært her for meg sia i går. Godt å ha dere..

Wulffmorgenthalers daglige stripe passa jo til i går da.. Godt han gjorde det på en litt finere måte da hvertfall. Oh the irony..

9 comments:

  1. Stakkars liten. Det der hørtes ikkje nokke gøy ut...

    ReplyDelete
  2. Stakkars kjære vennen min.
    Det er ikke aglt å reise vekk, dte er ikke galt å slutte på skolen om det er ting du mener er riktig. Det viktigste er at du følger hjertet ditt og gjør dte som er riktig for deg. jeg er her uansett, for alltid. Jeg er stolt av dge ausnett hva du gjør jeg.
    Kjempe glad i deg snuppeluppen<3

    klem Ingrid

    ReplyDelete
  3. Jeg er ogsa glad i deg vettu snuppelupp.

    ReplyDelete
  4. Huff Line!
    Kjempe trist å høre!
    Men som jeg har fått høre tidligere, det går over. Heldigvis, selvom det ikke føles slik nå, så gjør det faktisk det tilslutt! Alt går, det umulige tar bare litt lenger tid!

    Glad i deg snuppa,
    klem fra Guro

    ReplyDelete
  5. Åh...Synes ikke detta høres no koselig ut. Kjempekjipt! :( Uff. Kan bare si at jeg håper USA turen får deg i bedre humør!

    ReplyDelete
  6. stakkar kjære mi! skjønner du vil at tia ska gå! Men husk at vi, vennene dine ALDRI vil forlate din side og vi står ALLTID klare med klem,smil og en skulder til din disposisjon! Utrolig gla i deg Line!

    Klem

    ReplyDelete
  7. Uff.. Syntes så synd på deg baby.. :(
    Men jeg er så glad i deg!! :-*

    Kriss

    ReplyDelete
  8. Jeg eeeeelsker deg! Og i dag skal du sy med meg! Det visste du ikke =P Sees om 20 min...må bare hoppe i skoa her =D

    ReplyDelete
  9. Og jeg trur jeg har finni ut av krøllet med å legge igjen kommentar - endelig!

    ReplyDelete