Thursday, May 21, 2009

1års bursdag :)

Bitte lille Christoffer er blitt et år, og han er ikke så bitte liten lengre!

Det blei koselig grilling, og kaffi, kake og is etterpå. Alle barna løp rundt og herja og leka, mens vi voksne skravla og kosa oss.
Tanja var der med den nyeste lille spiren, Mia, som bare er en uke gammel. Kan nesten ikke huske at M, S og C har vært så små, asså! Men de har jo det. Utrulig søte er de jo da, men det er godt jeg ikke ska ha noen på en stund. Godt å være tante! :)

I forgårs var jeg og pappa og gikk tur til Rognsåsen. Kjørte til hytta, gikk opp på toppen, ned på campinga og bort til hytta igjen. En fin liten tur, som tok ganske lang tid; både pappa og jeg hadde tatt med fotoapparat. Vi er jo så lite ivrige, begge to :P Men blei mange fine bilder da, selv om være ikke var på sitt beste.
Meg som sitter på toppen :) Her henger jeg og dingler over stupet :p
Pappa hadde det moro på tur :)
Var ikke overalt det var like fremkommelig
Her er stien.. :p

3 comments:

  1. Så koselig! Der har mamma og meg gått tur også! :)

    ReplyDelete
  2. Hei fin side du har

    ReplyDelete
  3. Det skjer litt med pappaer på 25 år!!
    1984-2009.....

    ReplyDelete