Tuesday, May 5, 2009

Bildeeeeer

How peculiar! Blomsten min har fått blomst! Jeg trodde det rosa liksom var blomsten jeg, og konsentrerte meg bare om å holde den i live. Til min store forbløffelse vokste det plutselig en blomst ut av blomsten! Og nå er det attpåtil kommet en til etter at jeg tok det bildet der! I am truly amazed! Jeg hadde et lite håp om å holde den i live jeg, så at den blomstra er jo helt utrolig!

Også må jeg bare skryte litt av maten min! Skjønner det sånn at det er en trend å legge ut frokost/kveldsmat og sånt, så nå slår jeg til med middagen min! Er stolt! Laga fløtegratinerte poteter helt fra bunn! UTEN OPPSKRIFT! Og den blei supergod :)
Var og gikk tur med Maylen i dag :) Vi kosa oss og tok masse bilder! Og selvfølgelig av ender blandt annet :P
Satt og kosa meg på steinen mens endene svømte rundt meg :)
Maylen m blomster i puppa! :D
"Let me out of here!"
Trur nok jeg hadde passa bra t å bli stripper, ja! :P

No comments:

Post a Comment