Thursday, November 19, 2015

Tre måneder

I går var mini tre måneder! Tida fly avgårde, og som jeg skreiv tidligere så vokser han som et uvær. I forgårs var han redd for folk for første gang, så det er tydelig at han vokser mentalt og. Det er vel det utviklingssprang-greiene alle snakker om. Om ungen oppfører seg litt sånn eller slik så er det nok et sprang sier de. Men jeg er ikke den som henger meg opp i sånt, vi tar heller hver dag som det kommer. Er det dager han trenger mer nærhet og samspill enn andre så får han det uten at jeg gidder å analysere det.

Meeen, det var jo ikke det jeg sku skrive om :P I dag skal vi på tre måneders kontroll. Jeg er så spent på hvor mye han har vokst. Sist var han 56 cm og 4800g (7 uker). Han kommer også til å få sine første sprøyter i dag. Det er mange som skriver om feber og slikt etter disse vaksinene, så det er bare å krysse fingra for at vi slipper!

I går fikk jeg forresten hentemelding på ny Mosybox! Gleder meg så til å se hva som er oppi denna gangen!! Det er jo egentlig en boks til barna, men det er nok mor som synes det er mest morsomt foreløpig! :D

For at ikke det ska være så kjedelig post legger jeg ved et bilde av gullungen. Med tattis ;)


No comments:

Post a Comment