Tuesday, November 10, 2015

Han vokser!

Jeg har plutselig innsett at den lille koseklumpen min snart ikke er så liten lenger. Ja, så klart har jeg lagt merke til at han har vokst ut av både strl 50 og 56, og at han til og med kan bruke 68 nå! Men det bare gikk plutselig opp for meg. Det er så rart å finne fram klær vi har fått i gaver som jeg tenkte "shit, så stort, det passer sikkert ikke før til våren!" også passer de allerede. Sier kanskje mer om min erfaring på babystørrelser enn noe annet :P

Selv om det er litt vemodig at han blir større er det også veldig morsomt. Han lærer nye ting for hver dag, blir mer og mer blid og vi koser oss masse sammen. Sover godt om natta gjør han og :) Vi er heldige, vi!


 
Det er nesten akkurat to mnd mellom disse to bildene (1 og 3 mnd gammel).


No comments:

Post a Comment