Monday, August 12, 2013

Ferie del 2

Uke to av ferien dro vi til Jønninge, rett utenfor Uppsala, der faren til Kim bor. Der hadde vi noen late dager med sightseeing, familie og vennebesøk. Vi hadde en natt på hotell i Uppsala også, før vi dro videre til Oslo der jeg skulle møte June, Hanne og Christine for å dra på Rihannakonsert! =)

Vi fikk en nydelig, solrik tur på Horten - Moss ferga

Som seg hør og bør i Uppsala tok vi en tur til slottet.

Det blei også litt tid til minigolf. Jeg kom på nest siste plass, Kim på andre plass :)

Radisson Blu sitt hotell i Uppsala var utrolig fint, så derfor legger jeg ut et bilde av meg og Kim! :P

Etter mange timer i bil, og en natt i Oslo så sendte jeg Kim hjem. Så var det dags for tjejparty ;) Jeg og June tok oss en tur til Operaen, der June slo hjul.

Og så møtte vi Hanne og Christine til lunsj på Aker brygge. Lunsj og drinker!


Når konserten endelig kom igang, så var det veldig bra. Det var endel venting, veldig varmt, men det var bra show =)

Etter noen fine dager i Oslo blei det enda mer jenteferie, en uke i Helsinki med Ingrid, Ida og Elin. Kommer mer om det plutselig! ;)

No comments:

Post a Comment