Tuesday, June 7, 2011

På besøk hjemme

Jeg dro en snartur til østlandet der det var sydenvarme. Til min store glede var søss med hele fam på besøk hos bror da jeg kom for å overnatte der.
Barna var høye på sukker, og vi klarte å dra det ut helt til 12, men da var de helt utslitt =) De hadde klart å slite ut Annema og, så hun sovna på sofaen ganske snart mens meg og bror ble sittende og skravle.

 Bråk = MORRO

Brodern var ute og kjørte MC på bane på søndagen. Tøffe seg for de store guttane gjorde han og, og da gikk det som det gikk..
 Auau sier bror

Og jammen var det ikke fint vær i Kongsberg og. Kom til kb sent søndags kveld for å være gjest hos Siri litt :) Reiste tilbake til Kristiansund på mandag. Og jammen skal jeg ikke tilbake til kb igjen snart. Diplomutdeling og kake den 16, reiser hjem til mamman min den 14. Og den 15 har jeg bestilt sol og grilling av hvite nordboere, god mat og bading! =)

1 comment:

  1. herlig svipptur hjemme a gitt :) Nydelig blomsterbilde! Liker komposisjonen! Og gleder meg minst like mye til hyttegøy :D -Kris

    ReplyDelete