Wednesday, May 18, 2011

Skatter på et loft

Har sitti oppe på loftet i noen timer nå og rota/rødda meg gjennom nesten alle eksene med bæsj der oppe. Kan vel si det sånn at 80% havner i søpla. Hva heter sånn samler-sykdom? Husker ikke jeg, men jeg er helt sikker på at jeg hadde det da jeg var liten! Jeg sparte på ALT MULIG! Jaja, nå har jeg hvertfall fått sortert mesteparten. Har nok litt samler-sykdom enda, men har kommet meg godt altså. Men blant alt skrotet kom jeg jo over noen skatter da, og de tenkte jeg å dele med dere =)

Tepotte og 6 kopper. Riktignok små kopper uten hank, men de er jo veldig søte da. Også går det sikkert ann å lage fancy små porsjonsdesserter i?! Fant forresten også sånn kake-pynte-greier! Sånne tupper så kremen blir pen =) Gleder meg til å prøve!

Minni Mus! Hun skal få lov til å live opp badet mitt litt! Den var full av såpe når jeg kjøpte den, litt makabert at man skrur av hodet..

Også fant jeg masse kasetter! O'lykke! Jeg skal jo kjøre mange mil, fra Porsgrunn til Kristiansund. I en bil uten CDspiller. Men det er radio og kasettspiller. Så nå har jeg kasetter å høre på! Fant Kardemommeby, Hakkebakkeskogen, Sommerfavoritter (fra 92 ellerno, spennende!), Robin Hood og mye annet lekkert!

3 comments:

  1. HJahahahaha jeg dauer!!! ååh... Jeg hadde noe sånne disneyprinsesser eller barbier eller noe sånt, som man skrudde hodet av .Såpe/sjampo det og. Grusomt. Og kassettene da!! Aawwww!!

    Jeg får nok en million elendige ting å ta meg av en dag jeg også. Ingen i familien min kaster noe virker det som, så kjeller er full av dritt og lort.

    OK LOL koden jeg skulle skrive inn: Wookie.

    ReplyDelete
  2. Haha, Wookie-wookie!

    Prinsesser? Looooser, Minni er såå mye kulere! ;)
    Det er faktisk litt gøy å gå gjennom, det er bare å glede seg! Har allerede meldt meg frivillig til å hjelpe venninna mi å gå gjennom hennes i høst :D

    ReplyDelete
  3. Hahaha! Ja altså det blir jo kanskje artig. Jeg vet det er X antall gamle kasetter jeg er vokst opp med. Skal helt klart taes vare på selv. Men jeg er redd mesteparten i grunn bare er dritt og møkk altså... uff.. Samlemaniske folk!! Jeg føler jeg hadde en figur til som såpe, det var ikke noe mikkegreier, men noe barne-tv tror jeg.

    Mye gamle tøffe leker da, sånt lages ikke mer. Fått henta meg legokassa da, tilfelle det blir noe krangling og jeg plutselig ikke får henta noe ved arv likevel. Lego og Sega-en... alt jeg virkelig savnet ;)

    ReplyDelete