Wednesday, October 6, 2010

Morsomheter

Har fått en ny tingest på bloggen min. Den er usynlig. Men den teller alle som er her, og ser hvor de kommer fra. Viser seg at det er fler som dropper innom bloggen min enn jeg tror :) På ca 3 uker har jeg hatt besøk fra:

Norge (213)
Sverige (107)
Australia (13)
Irland (4)
UK (3)
USA (3)
Russland, Spania, Polen og Finnland (1 fra hver)

Tingesten er Google Analytics, og er å finne her for de som er interresert :) For de av dere som bare er tilfeldig innom er det også koselig om dere legger inn et innlegg, så kan jeg sjekke ut bloggen deres og :)

/I've got a new thing on my blog. It's invisible, but  it's counting everyone who visits my blog, and where they're from. Apparently my blog is more popular than I though :) In about 3 weeks I have gotten visitors from:

Norway (213)
Sweden (107)
Australia (13)
Ireland (4)
UK (3)
USA (3)
Russia, Spain, Poland and Finland (1 from each)

The app is Google Analytics, and you can find it here if you are interested :)  For those of you that just happens to stumble upon my blog; please do write a comment :) And maybe leave your blog address so I can check out yours :)

No comments:

Post a Comment