Thursday, October 7, 2010

Fynd!

Åse kom på besøk til meg i går! Hu blir her fram til søndag :) 
Lagde taco hjemme, før vi dro ut. Er onsdagspub for studenter, 19,- ølen (og vin, cider og shot)!!! :D
I dag har vi shoppa, var først på loppmarknaden rett borti veien der vi gjorde noen fynd! Har vært der tre ganger nå, liker at det faktisk kommer inn nye ting mellom hver gang :) Fekk også loka rundt i byn en stund, kjøpt frozen yogurt og sushi/wok mat :) 
/Yesterday, Åse came to visit me. She'll stay here until Sunday :) We made tacos for dinner, then we went out. There is a bar where they have student-wednesdays! Really cheap alcohol, only 19,-SEK for beer, shot, wine or cider! :DToday we have been shopping. First we went to the fleamarked down the street, where we made some really good bargains! After that we went into the city centre, where we hang out for a while. Got me some frozen yogurt and sushi/wok for dinner :)


Kjøpte meg lue! Eller hatt? Den virker helt ubrukt, ikke noe slitasje eller lukt i den! /Bought a hat! It seems brand new, no wear'n'tear and no funny smells in it! 

Og veskeee /And a bag/purse

2 comments:

  1. diggdigg veske!! det merkelige er at jeg har leita etter akkurat en sånn en for tia. vil gjerne arve den. takk. Og spiste DU sushi?? :-O
    Krisss

    ReplyDelete
  2. Nei, er d gal? Wok på meg, sushi på de andre :) Derfor jeg skreiv sushi/wok :P

    ReplyDelete