Sunday, June 13, 2010

Jo, forresten

Jeg har jo en storesøster, og som alle lillesøstre gjør, gjør jeg. Jeg snakker om å herme etter storesøster. Det storersøster har, det vil lillesøster ha, og det storesøster gjør vil lille søster gjøre.
Og min storesøster fløtta til Sverige tidligere i vår, og nå gjør jeg det samme!

Har kommet inn på Karolinska Institutet i Stockholm. Begynner i slutten av august og blir der fram til desember en gang :) Hvor jeg ska bo er fremdeles et mysterium. Så hvis noen kjenner noen som kjenner noen eller noe sånt, så erre bare å let me know!

Gleder meg mye. Kommer også litt nærmere storesøss. Turen dit tar da 3 timer istedenfor 6 :)



I helga har jeg vært en tur i Asker, eller utkanten av. Jeg har besøkt bror og Annema. Det var kjempekoselig :) Vi spiste indisk mat, kjøpte supermario galaxy2. Spilte SuperMario Galaxy 2 nesten hele natta, og dagen etter. Jørn lagde supergod frokost med egg og bacon, og meg og Annema ROCKA nintendo WII :) Love you, guys :)

3 comments:

  1. Løøøv u tooo =D Og gleder meg til å besøke deg i hovedstaden!!!

    ReplyDelete
  2. Vad trevligt att du ska komma till Sverige hoppas att du trivs och att det går bra för dig.

    ReplyDelete
  3. så bra du kom inn på noe du ville! :D blir nok knall i sverige skal du se! :D

    ReplyDelete