Thursday, June 3, 2010

And for those sunny days..

Trenger du sommerns kuleste solbriller! Har kjøpt meg Mykita-solbrillene som blandt annet er sett på Sarah Jessica Parker i den nye Sex and the City filmen (jeg har lillebroren til hennes briller, i sølv:). De er superlette, sitter godt på, og det beste av alt: ingen ser hvor jeg ser! Jeg kan se på hva (les: HVEM) jeg vil, uten at noen vet det! Og det liker vi! Ekstra bra blir sommeren når man spiser is på brygga med to av de beste jentene i verden, som du kan se i speilbildet i solbrillene :) (Og solbrillene kjøpes selvfølgelig på Ljosland Optikk i Larvik!!)

4 comments:

  1. vad söt du ser ut i dom nya solbrillerna.

    ReplyDelete
  2. Heija
    De brillene er så fine
    du de bildene kom ikke inn på korter, tror du at du kan sende dem i en sippet mappe?
    Glad på deg

    ReplyDelete
  3. aaaa hahah awsome bilde! først så jeg bare kule solbrille-line men så så jeg plutselig cec og mon! :> herlig!!

    ReplyDelete