Monday, April 26, 2010

Landsmøte 2010

Satt nå litt og venta på flyplassen da. Fekk først beskjed kvelden før vi dro at flyet vårt, som sku gått 06.30, ikke gikk før kl12.00. Så gikk vi inn i det flyet, men så var det en lyspære de ikke klarte å bytte, så vi måtte vente til vi fikk et annet fly. Litt spesielt å legge livet sitt i hendene til noen som ikke klarer å skifte en lyspære engang, men hva gjør man ikke for å komme seg til landsmøte?! Godt med litt smoothie mens vi venta da :)
Fredagen spiste vi sushi på SushiBar, der Kris jobber :) Hu er en fantstisk god servitør ;) På bildet ser dere kanskje hvem som gleder seg mest til sushi, og hvem som kanskje ikke gleder seg såååå mye (Men jeg smakte, hvertfall, da!).
Meg og Kris var ute en "liten" tur på kvelden også, først på byn, så nach hos hu med samboerne. Veldig koselig, spelte trommer og gitar og sang :p Også sov Kris hos meg etterpå, på hotellrommet mitt :)
Etter forelesningene på lørdag var det litt mere øl :)
Og besøk a SIRI! Og vi ordna oss på rommet mitt før vi sku på festmiddagen :)
Laila Kristin kom også opp en tur :)
Fint bilde a meg og Siri på vei hjem fra byn :)
Og jeg slapp selvfølgelig å sove aleine siste natta og;D 
Alt i alt var det en flott tur! Gikk glipp av hele fredagen på grunn av flyet, men det varre ikke no vi kunne gjøre noe med. Blei litt lite søvn, så var godt å komme hjem å legge seg. Hadde det kjempekoselig med Silje Marie og Siri og Kristine :)

På søndag før jeg dro fekk jeg treft familyn og :) Marte og Tante kom og henta meg på hotellet, også dro vi hjem til Erlend og Ingrid der jeg fekk hilse på Noah. Bitte lille søte nurket :) Nå er det ikke lenge til Marte plopper ut en heller, bare tre uker til termin! :) Så reiser opp igjen om ikke altfor lenge!

3 comments:

  1. bra jobba Prinsesse Line :) Blei ikke no maling i kveld da skjønner jeg.. Flink du

    ReplyDelete
  2. Det hadde jeg visst glømt, gitt :P

    ReplyDelete
  3. Hehe Corona på nesten hvert bilde. I like!
    Men takk for skryt :) Jobber man på byens beste sushi restaurant så må jeg jo være flink ;)
    Gleder meg til neste besøk!!

    ReplyDelete