Sunday, April 18, 2010

And the winner iiiiiis

..Pine!
105 dager varte konkurransen, og jeg vant. Da blirre nettshopping på meg! Vet ikke helt om jeg er gla eller lei meg for at konkurransen er over, for vi var jo så godt i gang! Men det er jo ikke noe i veien for at jeg kan fortsette litt. Kommer nok ikke t å ete no sjokolade eller potetgull eller brus hvertfall, men det er jo greit å ha valget til å ta meg en is en glovarm sommerdag! Så jeg fortsetter der, også ser vi hvor lenge jeg klarer meg uten godis, potetgull og brus!
Vi har jo vært utrolig flinke da - 100 dager er jo ganske lenge. Så jeg er superstolte av oss! We are the champions of the world! :)

3 comments:

  1. Grattis. Eg hadde nok ikkje holdt ut så lenge, men ein skal vel aldri sei aldri når ein ikkje har prøvd.

    ReplyDelete
  2. :-D
    finking eg er stolt av deg du er så flink.

    ReplyDelete
  3. Gratulerer med seiern!!! Blir gøy å se hvor lenge du klarer eller gidder å holde deg :)

    ReplyDelete