Wednesday, April 22, 2009

Pittelitt shopping :)

Fikk fine blader av kjarsten min :) Bladene er lagt i rekkefølge etter hvem jeg likte est, easy fashion (burda) på topp, vanlig burdag i midten, også blei jeg egentlig litt skuffa over ottobre. Sikkert fordi jeg sre det i forhold til burda, som jeg syntes var sinnsykt bra!
Stoff (gardin, 1,38mx3m) til 69,- pr stk fra Hemtex. Grei meterpris det! :) Har lyst til å sy forklekjoler av de :) Gleder meg t å få mønster i posten av søss!
Måtte kjøpe litt freshe trådsneller og, suns det er stilig å sy med kontrastfarge i sømmene! :)

Nå har jeg fått overtalt Isak t å bli med meg i svømmehallen, så det ska bli morro! :D

2 comments:

  1. Fin blogg du har og jeg likte fargene på trådene, man kan sikkert sy masse stilig ut fra dem :)
    Håper ellers du har en flotters dag og er veldig takknemlig for den fine kommentaren du la igjen på bloggen min!

    ReplyDelete
  2. så flink du har blitt te å sy masse fine kjolær da frøken! vil haaa :D (værsåsnill:-*)

    ReplyDelete