Friday, April 17, 2009

JEG ER FLINK!!!

Se hva jeg har sydd! :D
Ingrid hadde så lyst på en kjole i det fine stoffet jeg hadde, så jeg gjorde det jeg!
Hadde aldri trudd det sku bli så bra! Var litt skummelt å begynne på et så stort prosjekt, men gikk kjempefort. Mønsteret er fra Stoff&Stil; Nr. 23019. Stoffet er også fra Stoff&Stil.
Hele kjolen på modellen min <3
Puppestykket, passer jo bra t prinsessa, det! ;)
Kantebånd/skråbånd i sateng, og tyll langs kanten nederst er små detaljer som gjør så utrolig mye for helhetsinntrykket!
Måtte jo ta litt modell-bilder :)
Dark Princess :D
Også har jeg sydd litt mere småting i ferien også, er sikkelig i siget nå!!
Fort-gjort kjole som passet perfekt til Kamilla :) Var sånn kit fra S&S, så tok bare et kvarter elno å sy :)
Boleroen jeg strikka mens jeg var i Langesund, egentlig bare et prøveprosjekt, men blei ganske fornøyd, så kommer nok t å lage flere! Egen oppskrift på den :)
Skjørt jeg sydde meg av buksa t Isak.
Også måtte jeg jo sy noen kleenexholdere(?) el hva det heter, etter søss sin oppskrift (På www.juneaakre.blogspot.com ) Tenker jeg kommer t å sy noen av de til å selge :)

3 comments:

  1. SÅ FLINK! :D Lag kjole t meg og! ;)

    ReplyDelete
  2. Så kul kjole!!! Jeg har samme prinsessestoffet liggendes her og tror jeg må absoutt sy en kjole til dattera mi ded stoffet. Takk for inspirasjonen!

    ReplyDelete
  3. Kjolen til ingrid var kjempestilig! Flink du e!

    ReplyDelete