Tuesday, January 27, 2009

Morrohelg! :)

Fredag; Lundebord (evt julebord med Lundetangen ølklubb i KB).
Festen begynte på Jonas kl 7 (var litt vorsing på pøbn først, men treig som jeg alltid er rakk jeg ikke det). Vi fekk servert tapas, masse rar mat, godt brød. Jeg likte 3 ting trur jeg, men spiste meg mett på de, så gikk bra :)
Maylen kom når vi var på vei tbake t pøbn, og vi drakk og kosa oss.
Isak kom en tur også, etter bursdagsfeiring. Maylen blei faktisk fullere enn meg, for en gangs skyld(noe jeg fekk skylda for..), så jeg passa på hu og fulgte hu hjem. Vi måtte innom Isak på veien og stjæle sko a han så hu sku klare å gå hjem. Snø + stilett + fyll = ikke alltid god kombinasjon. Fekk trøkt i hu litt mat og flørta litt med essofyren på vei hjem.

Lørdag; Ingen av oss var faktisk dårlige dagen derpå!
Maylen stakk på jobb kl 1, mens jeg bare daffa hjemme, søy litt, sov endel og sånt. Jeg stakk på bursdagsmiddag i 7-8 tida. Ingrid hadde besøk a Ida, ei venninne, også var Thomas der og Kjetil og meg :) Kjetil sku feiras, så Ingrid laga fl.gr.poteter og lammesteik (kyllingfilet t meg). Det var supergodt! Så satt vi og skravla og koste oss med kake og sånt, før vi dro ut en tur. Drakk ikke så mye ute, og når pøbn stengte så stakk vi hjem t Thomas på nach.
Ingrid og Ida kvelda tili, og meg og Kjetil og Thomas holdt på litt lengre.
Kjetil forsvant etterhvert også. Meg og Thomas bestemte oss for å steike en pizza og legge oss når vi fant ut at vi hadde delt en hel flaske bacardi razz. Da var vel klokka rundt halv åtte.
Sovna ganske fort, og blei vekt noe som føltes ut som like etter av..

Søndag; RING RING! Maylen ringer og sier at jeg må pelle meg hjem. Hu synske dama kommer snart! Og her kommer en lang story..
Maylen, Linn, Heidi og Kamilla mener de har sett, hørt og følt ting de ikke klarer å foklare. Linn har bla sett en gutt. Anlegget t Maylen har gjort mye rare greier osv.
Så snuppene har lånt en pendel a mora t Kamilla. De har vært veldig på med detta greiene, og fant til slutt ut at de måtte ringe en klarsynt for at hu sku komme og undersøke detta, evt få vekk spøkene om det var noen.
De ringte og avtalte time, men her om dagen blei de ganske utolmodige så de dro meg med på en "seanse"(?) el hva de kalte det. Jeg er litt mere skeptisk, hakke sett eller hørt noe, men tenkte jaja, kan jo være med da. Dreiv å svingte med pendelen, og den "personen" vi fekk "kontakt med" fortalte at hu var en dame, tatt selvmord pga en mann og div sånna ting. Når vi spørte om hu var ung eller gammel fekk vi ikke noe ordentlig svar.
Så kom hu synske dama da, nå om søndan. Først gikk hu inn på rommet t Heidi, der var det visst helt rolig, bortsett fra en person som er hjelperen hennes. På rommet t Maylen var det veldig mye negativ energi, at en som har bodd der før var veldig ulykkelig. Så gikk hu inn på badet, og der fant hu en spøke sa hu. Det var en dame som var litt mentalt tilbakestående. Ikke mye, hu var funksjonsdyktig, men var litt yngre i huet enn på utsida, hu hadde en affære med en gift mann, og så blei hu gravid, og da ville ikke han ha noe med hu å gjøre. Derfor tok hu selvmord.
Det var litt creepy, med tanke på at det var akkurat de svara vi hadde fått med pendelen. Men hu var ikke farlig, ville oss ikke noe vondt, hu bare ville leke. Kunne hende vi kunne se skygger eller at noen tok på oss, som om hu leker sisten eller gjemsel sa synske dama.
På mitt rom var det ingenting, sa det kunne hende at spøket hadde vært der inne et par ganger, men var veldig rolig der.
På Kamillas rom var det også rolig, bortsett fra en hjelper. På vaskerommet derimot var det visst en spøke der og. En gammal mann, som antageligvis hadde eid der eller vært vaktmester. Han var veldig nøye på at ting skulle være ordentlig, at det ikke skulle være for bråkete og sånt. Han kom ikke t å plage oss hvis ikke vi plager han, sa hu.
Etter at vi hadde gått runda så satte vi oss på kjøkkenet og prata litt. Jeg fekk et råd om at "du er for snill med familien din. du kommer til å få hjelp til å si nei, og å bli strengere"... skjønte ikke helt hva hu mente med den, men?!?

På kvelden på søndagen så kom Isak innom en tur og sa hei, så stak han. Så da stakk jeg, Kamilla, Heidi og Maylen ut og gikk tur. Vi var ute i over 2 timer, gikk ikke så veldig langt, men herja masse i snøen og sånt. Var dritgøy!

Hehe, digger det bildet her, jeg står på toppen og er kongen på haugen, også sloss småjentene om å komme først opp t meg:P
Bra bilde a Maylen! Heh
Im flyyyyying!
Yeah, Im hot! :P
Haha, Maylen tryna! :P

Så det var helga mi, kjempemye morro som skjedde! Neste helg ska jeg jobbe, og helga etter det ska jeg hjem for å være altfor snill med familien min igjen :P

No comments:

Post a Comment