Thursday, January 8, 2009

Masseoppdatering

Hakke fått oppdatert åp en stund nå, har vært sjuk en stund, så ikke hatt så mye ork. Når jeg var hjemme i jula ville jeg helst være med alle folka jeg ser så sjeldent enn å sitte og blogge hele tida, sorry!
Men snart får jeg nett i hybelen (kanskje), så da blirre forhåpentligvis litt mere greie på det. I mellomtida får jeg ta noen sånna jumboblogger innimellom :P
Enjoy!

NYTTÅR!

Fine nyttårsjentene!


Meg og Isak m nyttårsmiddagen


Gjestene mine :)


Kris popper "champis" (..også pop kalt alkoholfri pærecider :p)

BILDER TATT PÅ ROGNSTRANDA :)

Fine molon med frost på


Se morsomme isen!


Isak suns vi har fin hytte!


Molon

HYBELEN MIN

Gjorde som søss jeg, og stakk og shoppa barnesengetøy på tilbud! Fint stoff!


Kul vase jeg kjøpte på salg, kjøpte to. Faktisk mine første vaser!!


Har fått barskingen min t å henge opp lysekone for meg :)


Henger fremdeles litt høyt, men :p


Fiiiine lampa jeg fekk t jul a Kris :) Hakke fått hengt den opp enda, men måtte ta bilde a den!


Superfine sengetøyet jeg fekk t bursdan min! :D


Første syprosjektet mitt :P Blei endel skeiv og sånt, men er jo bare en prototyp!


Fine ramma jeg har satt bilder i!


Kuuuuuule ukekalenderen min! Suicide bunnies! :D


Symaskina mi!!! :D Og legg merke til underlaget ;)


Har tilogmed rødda bordet for å få plass til sysaker!

2 comments:

  1. Lysekrona var jo kjempefint! men vent litt med å sette fyr på den til du har fått den lavere da =P Mase har akkurat spydd i senga vår, og jeg er kvalm...jippi! Bare håper jeg å slipper å spy. Prøvde å ete en brødskive nå så jeg ikke skal bli svimmel, men det er skummelt, hehe! MASSE FINE bilder =) Litt svimmel på tastaturet ser jeg..! Blir morro ås e jhva du skal sy framover. Gla i deg!

    ReplyDelete
  2. mange fine bilder! og fin vase! ikke dårlig til ¨være første vase. nå får isak sette igang å kjøpe blomster å fylle den med da ;) og så tøff den lysballen du fikk av meg var da... hm.. kanskje kjøpe sånn til meg sjøl å hehe. klææm! Kris

    ReplyDelete