Thursday, December 18, 2008

Utfordring fra UnePune :p

1. Hvor er mobilen din? Mesina meg
2. Skildre kjæresten din? Rar, søt og herlig :)
3. Håret ditt? Så som så. Får endelig alt i hestehale nå da! :D
4. Moren din? Dritkul
5. Faren din? Flink til alt
6. Hva er favorittingen din? PCn når jeg har inet/scrubs/film/bilder+ps
7. Hva drømte du om i natt? Huskakke
8. Hva drikker du helst? Julebrus?
9. Drømmebilen? Jeep
10. Hvilket rom er du i nå? Stua/kjøkkenet til mamman min
11. Eksen din? Hvem av de?
12. Din største skrekk? Stryke t eksamen?
13. Hva vil du være om ti år? Eldgammal
14. Hvem var du sammen med i går kveld? Hanne :D
15. Hva er du ikke? Flink t å pynte huset til jul for mamma
(Her mangla det visst noen tall!)
19. Det siste du gjorde? Kappa løk
20. Hva har du på deg? Olabukse og collegegenser :)
22. Favorittboka di? Roman Dirgebøker, THGG, Tommy & Tigern (som jeg akk ar fått i poisten fra UAS!!)
23. Det siste du spiste? Pølse på shell
24. Livet ditt? Går altfor fort!
25. Humøret ditt? Julestemning :D
26. Dine beste venner? Verdens beste!
27. Hva tenker du på akkurat nå? Lage mat før mamma kommer om 5 min..
28. Bilen din? Er pappa sin..
29. Hva gjør du akkurat nå? Skriver
30. Sommeren din? Neste?! USA!!
31. Sivilstatus? Kjærste
32. Hva er på tv-en din akkurat nå? Ingenting
33. Når lo du sist? Ista
34. Når gråt du sist? Når meg og Isak så notebook, sååååå fin film!!
35. Skole? Blæ!

No comments:

Post a Comment