Thursday, December 11, 2008

Enda en fullført!



Endelig ferdig med biokjemien! Dritgreier..

Sitter på biblioteket nå og prøver å finne dikt t mamman min sin gave, men nå begynner jeg å bli sulten og lei, så tenker jeg stikker hjem istedenfor.

Ska på pubn i kveld og ta en liten pils for å feire at jeg bare har en eksamen igjen. Ellers har jeg tenkt å bruke helga på å lage ferdig de siste julegavene.
Håper ikke det er noen jeg har glømt, eller noen jeg ikke har avtaltt med som kjøper t meg. Det hadde vært litt flaut.

Men nå roper magen "Hjeeeem, hjeeeem nååå!", så jeg får vel stikke. Ska prøve å få oppdatert litt i jula med bilder fra julefrokosten, julaften og nyttårsaaften ++ oppsummeringer av ting og tang :)

Sjallabajs!

1 comment:

  1. Så flink du er :) Lars hadde åsså biokjemi idag, flink han og. Hehe. Gleeeeeder meg til jul! Hva sier du til jentekveld på 1. juledag? :D

    ReplyDelete