Thursday, October 8, 2015

Deilig med kjøkken!

Når vi fløtta inn i nye huset levde vi noen uker uten kjøkken. Det var kjipt! Men nå har det vært på plass et par måneder (damn, betyr det at vi har bodd her SÅ lenge?!), og jeg har fått brukt det masse! Litt begrenser det seg jo, jeg har jo en liten fis å ta vare på. Men får laga litt herligheter innimellom alikevel. Her er noe av det jeg har fått laga i det siste. 
De fleste oppskriftene finner jeg på nett, da er det link i navnet, hvis du vil prøve selv!

Dom: Jeg var skuffa i går når jeg laga den. Vi spiste den varm sammen med is. Kim syntes den var god og vil gjerne ha den fler ganger. Når jeg smakte på den i dag, etter at den hadde kjølt seg ned, så blei jeg enig med Kim, og kommer til å lage den igjen! =)


Nam nam nam! Definitivt en høstfavoritt her i huset! Anbefales på det sterkeste! Jeg brukte butternut gresskar.

Snurrings
Kanelbullens dag var 4. okt. Det er en fast høytid her i huset =) Er ikke alltid jeg får de helt til, men dissa blei bra! =)

Kokosbollene ble også en hit, selv om de ikke blei så pene akkurat.. Neste gang skal de lages i kakeform, så blir det nok både penere og lettere å spise =)

Flere kjøkkeneskapader kommer (som alt annet her på bloggen) plutselig!

No comments:

Post a Comment