Saturday, May 11, 2013

Kjærstekveld

I går kom jeg hjem fra jobb til roser og nesten ferdig middagsmat. Det var faktisk så godt tima at jeg rakk å få en dusj etter den svette sykkelturen min, og kunne sette meg til bords ren og (ifølge Kim, hvertfall) pen. Mannen hadde til og med laga i stand fiskemiddag!
Vi slappa av litt etter maten, så reiste vi på Futura og spilte bowling og biljard.
Vi spilte jevnt, men jeg må nok bare bøye meg i støvet for kjærsten min.
Han slo også gamle rekorden sin, med ett poeng! ;)

På biljarden vant han også 2-1, men det var veldig morro alikevel.
Etter å ha slått ihjel litt tid på Fun-park gikk turen videre til Caroline kino der vi så Iron Man 3.
Den var litt lang, men mye action og humor så det gikk greit selv om jeg var tissetrengt.

Det var deilig med en skikkelig kjærstekveld. Vi gjør ikke det for ofte. Godt at han snart begynner å jobbe hjemme, da kan vi gjøre det litt oftere! :D

God helg! 

No comments:

Post a Comment