Wednesday, September 19, 2012

Utbytting

Lykkelig og barnløs i tre år til!
Da har jeg fått operert pstaven ut av venstrearmen og satt inn en ny i høyre arm. 
Litt sår i armen nå som bedøvelsen har gått ut, men det går nok fort over :)

Jeg har begynt på kurs. Livsstilkurs med Sunn Helse. Det vil si trening hver tirsdag og torsdag i 12 uker. Ute. Uansett vær. Begynte i går, gikk ganske greit. Men håper det ikke blir no snø før jul!
Satser på bra bikinikropp til Gran Canaria i desember, med andre ord!! ;)
Trur det beste med kurset er at jeg lærer å komme meg ut og trene uansett vær. Det er så lett å se ut og tenke "Hm, det regner, da slapper jeg heller litt av..". Og i Kristiansund så regner det som regel hele tida :p

Det som var litt morsomt var at vi testa oksygenopptaket vårt før vi begynte, og før kurset var mitt på 39.6, i forhold til min alder så ligger jeg på excellent. Målet er 42-42.5 (superior). Så blir det spennende å se åssen jeg ligger an i desember, da! ;)

 Ellers skjer det ikke stort her. I morra er det torsdag, ukas store merkedag. 
Da kommer kjærsten hjem igjen og det gleder jeg meg veldig til :D


No comments:

Post a Comment