Sunday, March 4, 2012

Møffins + sjokolade = kosesøndag

I dag har jeg hatt besøk av Elin, og mens hu leste gjennom bladbunka mi lagde jeg to batcher med møffins =) Jeg hadde finni frem to oppskrifter som så gode ut, så jeg tenkte "Hvorfor velge en?" og bakte like godt begge slaga =)
Legg forresten merke til superfine møffinsstativet mitt! Fikk i julegave av yndlingssøss :D (fremdeles med julepynten på, tilogmed :p)

Den ene var sjokolademuffins med sjokoladebiter:

De andre også skjokolademuffins..

Med overraskelse! =)

Smakte namnam! Det var de nederste, med hvit sjokolade i som var Elins favoritt.
Jeg synes de var gode begge, kanskje de første best, for de var ikke så mye sjokolade i.
Blei vel kanskje 24 stk, så tenker de blir glade på jobb i morra! ;)

2 comments:

  1. Artig med kvitsjokolade inni. Eg hadde nok likte begge to. Blir aldri formasse sjokolafe ;) Blir nok glad på jobb kan eg tenke meg. :)

    ReplyDelete