Tuesday, July 26, 2011

Cinnamon Brioche og lilladilla

 Jeg bakte Cinnamon Brioche alá Passion4baking før Siri kom. Dette er en gjærbakst som alltid blir vellykka! Jeg har jo allerede baka den to ganger, og perfekt hver gang! ;)

Fikk kjøpt meg noen fint blomster også. Men er det noen som aner hva de heter? Mamma sier at de ska ha vann av og til, så jeg skvetter bare litt oppi når jeg kommer på det. De har overlevd i 5 dager allerede! *stolt* 

Ser nå ut som jeg har blitt bitt av lilla-basillen. Kjøpte uglestoffet som ble til to stoler til å begynne med. Hva det blir fornoe mer av det, det vet jeg ikke ennå. Var 5m i rullen, så jeg kan nok finne på masse lurt! Kjøpte også 4 lilla puter til verandastolene og et fint sølvfat til å ha lys på =)

4 comments:

  1. brioche!!! Aaaah. har kun smakt sånn jeg har kjøpt i butikk men den smelter jo på tunga. Hvordan er da hjemmelaget, forsvinner den? :D haha!

    ReplyDelete
  2. Den forsvinner ufattelig fort (ned i magen)! Anbefales å lage! :D

    ReplyDelete
  3. Oh, wait till you see the bedroom curtains I bought today, they sparkle! :D

    ReplyDelete