Thursday, December 9, 2010

Jeg er så flink!!!

Jeg har sløya fisk før, men aldri filetert. Men i dag når jeg var og handla fant jeg rødspette, og det er jo så godt! Den var hel (uten hode), men så tenkte jeg at jeg skal jammen prøve! Og så gjorde jeg det. Glemte å ta bilde av fisken før jeg fileterte den, men her er den etter :P /I have gutted fish before, but never filleted. Today when I was shopping, I found plaice, and it's so good! It was whole (without the head), but then I thought that sure,  I'll  try! And then I did it. Forgot to take pictures of the fish before I cut it, but here it is after :P 

I panna, klarte å få den ene fileten til å henge sammen, også!(..helt til jeg skulle snu den i panna og delte den i 4 deler). /In the frying pan. Even managed to make one of the filet's in one piece! (..Until I flippet it over in the frying pan, and it splintered into 4 pieces.)
Sammen med poteter, brokkoli og gullerøtter! NAM! /With potatoes, broccoli and carrots, YUM!
STOLT av meg selv, jaaaa! /Proud of myself!

1 comment: