Thursday, September 4, 2008

Første dag på jobb

er overstått, og det var kjempemorro! Mange rare mennesker og morsomme drinker å lage :)
Var ølklubb der, så gikk endel øl og greier. Gleder meg t lørdag når det blir enda mere trøkk.
Er morsomt med fulle mennesker, asså! :)

Når vi var ferdig med alle låserutinene og sånt stakk vi på Privat og drakk litt, satt der en stund før vi stakk og kjpte oss burger. Det var snadder! Var hjemme i 4-4.30 tida. Var litt hardt å stå opp i dag. Men sånt blir en jo vant med :P
Kommer t å bli fyllik jeg! ><

Ikveld ska jeg kanskje på kroa med Ingrid og Isak, det er trafikklyskro. Kan jo være morsomt, men trukke det blir så mye fyll da. Biologien er ille nok kl8 om morran fra før av!

Også tenker jeg det blir et par kalde i morra og. Meg og Maylen og Heidi Kristin ska kose oss med scrapping, maling og litt sånt. Ska lage pannekaker og kose oss kjempemasse! Blir koselig! :)
Er så gla for at det bor så alrighte folk her! Også bor de rett borti gangen så jeg kan plage de når jeg vil!  Er deilig å ha noen å lage mat med og sånt, trur jeg fort kunne blitt ensom hvis jeg hadde bodd aleine. 

Gleder meg t neste helg, da ska jeg besøke Roger fra fredag, og sove der t lørdag. Blir spennans å se den nye leiligheten hns! Også ska jeg hjem t lsund på lørdag, håper noen av de andre jentene er hjemme og. På søndag erre navnfest for Christopher, og jeg gleder meg så til å se ungane igjen! Søte små barna savner nok tanta si, kan jeg tenke meg! Og Sander har jo bursdag snart og! Så fort de vokser! Merker at det er lenge sia jeg har sett de, ja. 

Men jeg får vel ta å rødde litt og vaske og sånt jeg. Blæææ

No comments:

Post a Comment