Wednesday, July 23, 2008

Wuhuuu

Jeg kom inn på skole jeg! Jippi! :)
Så nå går turen t Kongsberg.
Bare å si ifra hvis noen har leilighet t meg ass! :P
Trur det ska bli litt morro å begynne på skolen igjen. Men kommer t å savne alle folka her da! Eller noen hvartfall.. :P
Blir rart å ikke skulle reise hit lengre. Men sånn erre vel alltid. Siste jobbedag er torsdag om en uke. Da jobber jeg 2-10. Blir rart å reise derfra for siste gang. Kommer skkkert t å besøke, men blir jo siste gang som ansatt.

Jentene har løst å dra t USA t sommern da. Fly over, leie en bil, og ha skikkelig roadtrip!
Hadde vært dritkult! Leie en überkul bil! Også må vi innom Las Vegas, LA, NY, Florida osv osv osv :) Så er litt undersøking og greier på gang nå, for å finne ut av priser og hvor lang tid vi må beregne og greier. Morro! Håper vi får det til!

Driver å pakker og fløtter masse nå, begynner å bli skikkelig tomt her. Har tatt med alle hobbysakene min hjem og sånt. Og nesten alle klærna.
Gruer meg t jeg ska hjem og sortere ut alt jeg ska ha med til kongsberg. Trenger jo ALT! :p
Men må vel kanskje kaste litt og sånt. Ugh, liker ikke det ordet!

No comments:

Post a Comment